Monday, April 6, 2009

From Yuk Lin Tang

I must admit it was quite a shock to know the news about Adriaan. Number 4 is a very unlucky number in the Chinese culture, that was for me shocking too.
I really thought he was in good shape and his health condition was stable. Sometimes this year I will meet Adriaan again once I’m back in Amsterdam – now it’s too late......
He sent me this very funny postcard picture begin Jan. 09 by post and I was so happy to receive it.

YL Tang
==========
Excerpts from some emails. (Adriaan loved to write in between a replied mail in red):
==========
Dag Yuk Lin
Even in het rood....
On 16-11-2008 12:10, "Yuk Lin Tang" <> wrote:

Dag Adriaan,
Fijn een reaktie terug te ontvangen, anders ga ik heel snel denken dat ‘t niet goed gaat met je.
Dank je
een grappige en zeer wijze statement eigenlijk van jou
zo heb ik het nooit gezien maar je hebt wel gelijk !

============
On 11/14/08 5:23 PM, "Adriaan van der Have" <> wrote:
Dag Yuk Lin
Tijd gaat snel inderdaad....
Alles gaat redelijk naar omstandigheden
De ziekte – ziekte van Kahler- zal denk ik nooit weggaan maar we proberen een beetje ‘hand in hand’ verder door het leven te gaan
Paar keer van medicijnen gewisseld en lijkt nu een soort van balans in alles.
Elke dag is een beetke knokken wel weer maar dat zijn we wel gewend...

No comments: