Sunday, April 5, 2009

From Tinkebell

een kleine bijdrage van mij. ik herinner mij vooral alle kleine kattebelletjes van hem per mail, maar soms ook per post.zijn betrokkenheid, maar ook de man als wandelende anecdote en hoe hij, hoe ziek af en toe ook, helemaal opleefde wanneer hij weer een verhaal over de 'de kunst' kon vertellen,.. zoals alleen hij dat kon. ik heb hem niet zo lang gekent, iets meer dan 3 jaar, en zou dit voorjaar mijn eerste tentoonstelling bij hem hebben. toch is hij in die korte tijd enorm belangrijk voor mij geweest en heb ik vreselijk veel van hem mogen leren. ik ben heel blij hem ontmoet te hebben!veel groeten, Looove TINKEBELL.
.
in english..
I mostly remind all the small notes I got from Adriaan by e-mail or postcards.His involvement, but also him as a 'walking anecdote' and how he, as ill as he sometimes was, completely forgot his pain when he started telling another story about "the Art" in a way only he could. I have known him just for the last 3 years and in may i would have had my first exhibition at Torch. Nevertheless he was such an important person to me and I've learned so much of him.Thank you dear Adriaan. I'm so thankful for knowing you! Looove TINKEBELL.

No comments: